नयाँ पुस्ताले गाउन नसिक्दा गुन्जिन छाडे मौलिकता बोकेको ‘यानीमाया’ भाका

ढोरपाटन : धवलागिरि क्षेत्रमा धेरै गुन्जिने गीत हो ‘यानीमाया’। एक दशक अगाडिसम्म मेला, महोत्सव, चाडपर्व र मेलापात गर्दा गाइने यानीमाया गीत अहिले गुन्जिन छाडेको छ। एकल तथा समूहिक रूपमा महिला र पुरुष भएर गाइने यो गीत नयाँ पुस्ताले भने गाउन सिकेनन्। यो गीत एक जनाले सुरु गर्ने र ऊसँगै समूहका…

सम्बन्धित सामग्री

प्रमोदको चोटिलो भाका, ‘गरिखान देउ, गरिखान देउ

पापी पेटकै लागि घरी वल्लो छेउ, घरी पल्लो छेउ गरिखान देउ, गरिखान देउ । आज हुर्कदो पुस्ताले पाइला–पाइलामा अनेकन अड्चन झेल्नुपरिरहेको छ । कहिले कोरोना महाव्याधि, कहिले महाभूकम्प । कहिले नाकाबन्दी त कहिले वन्द–हड्ताल । राजनीतिक अस्थिरता, महंगी, भ्रष्टचार अनि वेथिती । ‘केही गरौं’ भन्ने ठूलो जमात थाक्दै गएका छन् । जोश, जाँगर र उत्साहले […]

मौलिकता बोकेको ‘यानीमाया’ भाका संकटमा

बागलुङ :  धौलागिरी क्षेत्रमा धेरै गुन्जिने गीत हो ‘यानीमाया’। एक दशक अगाडिसम्म मेला, महोत्सव, चाडपर्व र मेलापात गर्दा गाइने यानीमाया गीत अहिले गुन्जिन छोडेको छ। एकल तथा समूहिक रुपमा महिला र पुरुष भएर गाइने यो गीत नयाँ पुस्ताले भने गाउन सिकेनन्।यो गीत एक जनाले सुरु गर्ने र उसँगै समुहका अन्य कलाकारहरूले गाउने गर्छन्। केहीले एकल रुपमा पनि गाउने गर्छन्। अहिले बजारमा आएका आधुनिक, लोकदोहोरी लगायतका गीतले गर्दा यानीमाया गीत गाइन छोडेको बुढापाकाको भनाइ छ।धौलागिरीको म्याग्दी, बागलुङमा बढ

धवलागिरि क्षेत्रमा गुञ्जिन छाडे ‘यानीमाया’ भाका

३० असोज, ढोरपाटन । धवलागिरि क्षेत्रमा धेरै गुन्जिने गीत हो ‘यानीमाया’ । एक दशक अगाडिसम्म मेला, महोत्सव, चाडपर्व र मेलापात गर्दा गाइने यानीमाया गीत अहिले गुन्जिन छाडेको छ । एकल तथा समूहिकरूपमा महिला र पुरुष भएर गाइने यो गीत नयाँ पुस्ताले भने गाउन सिकेनन् । यो गीत एक जनाले सुरु गर्ने र ऊसँगै समूहका अन्य […]

गुन्जिन छाडे ‘यानीमाया’ भाका

काठमाडौँ,३० असोज । धवलागिरि क्षेत्रमा धेरै गुन्जिने गीत हो ‘यानीमाया’ । एक दशक अगाडिसम्म मेला, महोत्सव, चाडपर्व र मेलापात गर्दा गाइने यानीमाया गीत अहिले गुन्जिन छाडेको छ । एकल तथा समूहिकरूपमा महिला र पुरुष भएर गाइने यो गीत नयाँ पुस्ताले भने गाउन सिकेनन् । यो गीत एक जनाले सुरु गर्ने र ऊसँगै समूहका अन्य कलाकारले […]

गुन्जिन छाडे ‘यानीमाया’ भाका

धवलागिरि क्षेत्रमा धेरै गुन्जिने गीत हो ‘यानीमाया’ । एक दशक अगाडिसम्म मेला, महोत्सव, चाडपर्व र मेलापात गर्दा गाइने यानीमाया गीत अहिले गुन्जिन छाडेको छ । एकल तथा समूहिकरूपमा महिला र पुरुष भएर गाइने यो गीत नयाँ पुस्ताले भने गाउन सिकेनन् । यो गीत एक जनाले सुरु गर्ने र ऊसँगै समूहका अन्य कलाकारले गाउने गर्छन् । […]

गुन्जिन छाडे ‘यानीमाया’ भाका

ढोरपाटन – धवलागिरि क्षेत्रमा धेरै गुन्जिने गीत हो ‘यानीमाया’। एक दशक अगाडिसम्म मेला, महोत्सव, चाडपर्व र मेलापात गर्दा गाइने यानीमाया गीत अहिले गुन्जिन छाडेको छ। एकल तथा सामूहिकरूपमा महिला र पुरुष भएर गाइने यो गीत नयाँ पुस्ताले भने गाउन सिकेनन्। यो गीत एक जनाले सुरु गर्ने र ऊसँगै समूहका अन्य कलाकारले साथ दिएर गाउने गर्छन्। […]

गुन्जिन छाडे ‘यानीमाया’ भाका

धवलागिरि क्षेत्रमा धेरै गुन्जिने गीत हो ‘यानीमाया’ । एक दशक अगाडिसम्म मेला, महोत्सव, चाडपर्व र मेलापात गर्दा गाइने यानीमाया गीत अहिले गुन्जिन छाडेको छ । एकल तथा समूहिकरूपमा महिला र पुरुष भएर गाइने यो गीत नयाँ पुस्ताले भने गाउन सिकेनन् । यो गीत एक जनाले सुरु गर्ने र ऊसँगै समूहका अन्य कलाकारले गाउने गर्छन् । केहीले एकलरूपमा पनि गाउने गर्छन् । अहिले बजारमा आएका आधुनिक र लोकदोहोरीलगायतका गीतले गर्दा यानीमाया गीत गाइन छाडेको बूढापाकाको भनाइ छ ।धवलागिरिको म्याग्दी, बागलुङमा बढी चर्चित यानी

गुन्जिन छाडे ‘यानीमाया’ भाका

धवलागिरि क्षेत्रमा धेरै गुन्जिने गीत हो ‘यानीमाया’ । एक दशक अगाडिसम्म मेला, महोत्सव, चाडपर्व र मेलापात गर्दा गाइने यानीमाया गीत अहिले गुन्जिन छाडेको छ । एकल तथा समूहिकरूपमा महिला र पुरुष भएर गाइने यो गीत नयाँ पुस्ताले भने गाउन सिकेनन् । यो गीत एकजनाले सुरु गर्ने र ऊसँगै समूहका अन्य कलाकारले गाउने गर्छन् । केहीले …

‘सान्नानीको रिमेक नयाँ पुस्तालाई रिकल हो’

१८ वर्षपछि बाबु बोगटी अनायास फर्किए, उही भाका, उही गीत लिएर ‘सान्नानी तिमीलाई हिर्काउँला लौरीले ।’ यद्यपि हिजोको पुस्ताले सुनेको गीत र आज सार्वजनिक गीत दुरुस्तै छैन । किनभने यसलाई उनले ‘नवीकरण’ गरेका छन् ।

‘युवाले बिर्सन थाले देउडा भाका’ - Naya Patrika

अछाम दर्नाकी मैसरा थापा नयाँ पुस्ताले देउडा भाका बिर्संदै गएकोमा चिन्ता मान्छिन् । देउडा भाका संरक्षण गर्नुपर्ने पुस्ताले नै भुल्न थालेपछि उनमा चिन्ता बढेको हो । ‘युवाहरूले देउडा गाउनै जान्दैनन्,’...पूरा पढ्नुहोस् »