कहाँ हरायो आदिवासी जनजाति आन्दोलन ?

नेपाल आदिवासी जनजाति महासंघ (नेफिन) ले मंगलबार नेपाल प्रज्ञा प्रतिष्ठानमा २८औँ विश्व आदिवासी दिवस मनायो । वर्षमा एक पटक आदिवासी दिवस मनाउने कर्मकाण्डी बाहेक नेफिन अहिले सुतेको जस्तो देखिन्छ । नवलपरासीमा हालै सम्पन्न नेपाल आदिवासी जनजाति महासंघ (नेफिन) को दसौँ महाधिवेशनबाट काँग्रेस समर्थित ग्याल्जेन लामा शेर्पा महासंघको अध्यक्षमा चुनिएका छन् । निवर्तमान अध्यक्ष जगत बराम त गुमनामै भए, बरु निवर्तमान उपाध्यक्ष गोविन्द छन्त्यालले संस्थालाई केही चलायमान बनाए ।महासंघका पूर्व अध्यक्ष राजकुमार लेखील

सम्बन्धित सामग्री

आदिवासी जनजाति आन्दोलन छिन्नभिन्न अवस्थामा : सञ्चारमन्त्री गुरुङ

सञ्चार तथा सूचना प्रविधिमन्त्री पृथ्वीसुब्बा गुरुङले नेपालको आदिवासी जनजाति आन्दोलन छिन्नभिन्न अवस्थामा पुगेको बताएका छन् ।

निर्मम समीक्षाको पर्खाइमा आदिवासी जनजाति आन्दोलन

दलीय अनुबन्धनका कारण यदाकदा जनजाति आदिवासीको विशाल छातामा प्वाल पो पर्‍यो कि निर्मम समीक्षा हाम्रा लागि पनि सख्त जरूरी छ । आन्दोलन जब रक्षात्मक बन्छ, उपलब्धि गुम्ने खतरा पनि त्यही अनुपातमा रहन्छ ।

पुनर्कथन खोजिरहेको आदिवासी जनजाति आन्दोलन

हामीले विकास, सुशासन र समृद्धिको आन्दोलनलाई भिन्नै र स्वशासन, आत्मसम्मान र सामाजिक न्यायको आन्दोलनलाई भिन्नै ठानेर हिंड्यौं भने ती दुवै कुरा एकांकी हुनेछन् ।

आदिवासी वृत्तमा आशा र विश्वास गुमाउँदै छौं : गोविन्द छन्त्याल

हाम्रा संरचना बार्गेनिङ चिप्स जस्तो भइराखेको छ । संगठनमा पद भार सम्हालेपछि कहीँ न कहीँ सत्ता र शक्तिमा पुग्ने, त्यो पनि प्रमुख होइन सहायकको भूमिकामा पुग्नका लागि ती पद र संगठनको प्रयोग गर्ने गरेको सत्य हो । तर यो दुर्भाग्य हो । त्यसले आदिवासी वृत्तमा आशा र विश्वास गुमाउँदै गइरहेका छौं ।

गोविन्द छन्त्याल

नेपालको आदिवासी जनजाति आन्दोलन प्रतिरोधी चेतसहितको अभियान हो । विभेद, उत्पीडन, अपमान, शोषण र असमानताविरुद्ध सामूहिक हस्तक्षेपकारी अभियान हो । हरेक आन्दोलनका विविध आयाम हुन्छन् । आन्दोलनहरू अनेकौं आरोह–अवरोहबाट अगाडि बढ्छन् । जनजाति आन्दोलन पनि यी सबै प्रक्रियाबाट गुज्रिएको छ ।

आदिवासी जनजाति आन्दोलनको वैचारिक पक्ष

नेपालको आदिवासी जनजाति आन्दोलन प्रतिरोधी चेतसहितको अभियान हो । विभेद, उत्पीडन, अपमान, शोषण र असमानताविरुद्ध सामूहिक हस्तक्षेपकारी अभियान हो । हरेक आन्दोलनका विविध आयाम हुन्छन् । आन्दोलनहरू अनेकौं आरोह–अवरोहबाट अगाडि बढ्छन् । जनजाति आन्दोलन पनि यी सबै प्रक्रियाबाट गुज्रिएको छ ।